7 Ocak 2019 Pazartesi

Reklamın Önemi

Reklamlar gündelik yaşantımızın adeta bir parçası durumuna gelmişlerdir. Reklam kullanıldığı takdirde, yeni mamullerle ilgili bilgiler kısa sürede yayılır ve böylece yenilikler özendirilir. Bir ürün için yapılan yatırımı en çok özendiren şey, kısa sürede kar vadetmesidir. Reklamın ürünü çabuk tanıtması özelliği sayesinde, kazanç getirmesi de kısa sürede olacaktır.  Bu da kar etme olasılığını arttırmaktadır.
Reklam, her durumda tüm ürün ve hizmet türlerini tüketicilere tanıtan, bunların ne olduğunu bildiren ve tüketicilere harcamalarında tutarlı bir seçim yapabilmesi için gerekli olan diğer bilgileri veren etkin bir haberleşme aracıdır. Reklam tüketicinin hızlı ve ucuz bir biçimde bilgi edinme ihtiyacını karşılayarak hizmet verebilmektedir.
Reklam, firma açısından olduğu kadar, tüketici açısından da önemlidir. Tüketici, reklam yoluyla pazarda neyin bulunduğunu, satın alma gücünü değerlendirmektedir.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder