Reklamlar gündelik yaşantımızın adeta bir
parçası durumuna gelmişlerdir. Reklam kullanıldığı takdirde, yeni mamullerle
ilgili bilgiler kısa sürede yayılır ve böylece yenilikler özendirilir. Bir ürün
için yapılan yatırımı en çok özendiren şey, kısa sürede kar vadetmesidir.
Reklamın ürünü çabuk tanıtması özelliği sayesinde, kazanç getirmesi de kısa
sürede olacaktır. Bu da kar etme
olasılığını arttırmaktadır.
Reklam, her durumda tüm ürün ve hizmet
türlerini tüketicilere tanıtan, bunların ne olduğunu bildiren ve tüketicilere
harcamalarında tutarlı bir seçim yapabilmesi için gerekli olan diğer bilgileri
veren etkin bir haberleşme aracıdır. Reklam tüketicinin hızlı ve ucuz bir
biçimde bilgi edinme ihtiyacını karşılayarak hizmet verebilmektedir.
Reklam, firma açısından olduğu kadar, tüketici
açısından da önemlidir. Tüketici, reklam yoluyla pazarda neyin bulunduğunu,
satın alma gücünü değerlendirmektedir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder